نشست دوجانبه بین سرپرست ریاست عمومی هلال احمر افغانی و مسئول پروژه های انکشافی صندوق قطر در دوحه!

arcs_website_admin
شنبه ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۱۰:۳۸
د افغاني سرې میاشتې سرپرست عمومي رئیس او د قطر فنډ د پرمختیايي پروژو مسؤل دوحه کې دوه اړخیزه ناسته وشوه!

نشست دوجانبه بین محترم مولوی مطیع الحق خالص سرپرست ریاست عمومی هلال احمر افغانی و آقای سلطان بن احمد العسیری مسئول پروژه های انکشافی صندوق قطر در دوحه در مورد کمک های بشردوستانه، خدمات صحی، دسترسی به خانواده های بی سرپرست و تعدادی از موضوعات دیگر دایر گردید. سرپرست ریاست عمومی هلال احمر افغانی در این نشست گفت: "افغانستان از اثر ۴۰ سال جنگ در همه بخش ها متأثر شده و نیاز به دستگیری دارد، امیدواری ما از نهاد های کمک کننده که از افغان ها دستگیری نمایند و در کنار مردم فقیر افغان باشند." وی گفت: " ثبت نام کودکانی مبتلا به سوراخ قلب در هلال احمر افغانى در حال افزایش است، و هلال احمر افغانی به تنهایی از عهده آن بر نمی آید. امیدواریم که سازمان های بشرى، هلال احمر افغانی را يارى نمايند تا توان تداوی اطفال مبتلا به سوراخ قلب را پیدا نماید». محترم مولوی مطیع الحق ابراز امیدواری نمود که صندوق قطر با هلال احمر افغانی در زمینه کمک به خانواده های بی سرپرست و تداوی و حمایت از بیماران روانی با هلال احمر افغانی همکاری نموده و در افغانستان از طریق هلال احمر افغانی برای پیشبرد پروژه کمک آرد اقدام نماید. آقای سلطان بن احمد العسیری مسئول پروژه های انکشافی صندوق قطر ضمن تقدیر از فعالیت های هلال احمر افغانی، برای کمک به هلال احمر افغانی در زمینه های یاد شده اطمینان داد گفت: ما تمایل کمک به افغان ها را داریم و تلاش می نمائیم که از طریق هلال احمر افغانی از افغان ها دستگیری نموده و پروژه کمک هزاران تن آرد را از طریق هلال احمر افغانی تنظیم و اجرا نمائیم."

 

د افغاني سرې میاشتې سرپرست عمومي رئیس او د قطر فنډ د پرمختیايي پروژو مسؤل دوحه کې دوه اړخیزه ناسته وشوه!

 

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۲/۹/۱۸ - ۹:۹
Background image

ملاقات محترم مولوی مطیع الحق خالص همراه مسوولین بخش فلج بنیاد بلگیتس و تیم یونیسف

‏محترم مولوی مطیع الحق خالص سرپرست ریاست عمومی هلال احمر افغانی در دفتر  فدراسیون بین المللی در کابل با رئیس و مسئولین بخش فلج بنیاد بلگیتس و تیم یونیسف؛ به منظور جلوگیری از بیماری فلج. . .

پنجشنبه ۱۴۰۲/۸/۲۵ - ۹:۱۵
Background image

محترم مولوی مطیع الحق خالص، سرپرست ریاست عمومی هلال احمر افغانی، با جنک اونال شارژ دفیر کشور ترکیه در دفتر کاری شان در کابل دیدار نمود!

محترم مولوی مطیع الحق خالص، سرپرست ریاست عمومی هلال احمر افغانی، با جنک اونال شارژ دفیر کشور ترکیه در دفتر کاری شان در کابل دیدار نمود. در این دیدار سرپرست ریاست عمومی هلال احمر افغانی. . .

پنجشنبه ۱۴۰۲/۸/۲۵ - ۹:۷
Background image

قندهار!

هلال احمر افغانی با حمایت مالی بنیاد خیریه دهکده صلح کشور آلمان به ارزش مبلغ ٢١٠٠٠٠٠ دو میلیون و یکصد هزار افغانی ذخیره آب و یک میدان بازی کودکان، جهت استفاده به مرستون ولایت قندهار،. . .

BACK TO NEWS