از سوی هلال احمر افغان ۷۴ کودک، در گروپ ۹۰، که بر اثر آتش سوزی شدید یا دچار مکروب استخوان شده بودند،به منظور تداوی رایگان به بنیاد خیریه دهکده صلح آلمان معرفی شدند!

arcs_website_admin
چهارشنبه ۱۴۰۲/۸/۱۷ - ۹:۲۴
 از سوی هلال احمر افغان ۷۴ کودک، در گروپ ۹۰، که بر اثر آتش سوزی شدید یا دچار مکروب استخوان شده بودند،به منظور تداوی رایگان به بنیاد خیریه دهکده صلح آلمان معرفی شدند!

هلال احمر افغاني همیشه تلاش می ورزد؛ امکان دسترسی هموطنان به خدمات بشردوستانه را از راه های مختلف فراهم نماید. برهمین اساس امروز ۲۳ ربیع الثانی، از سوی هلال احمر افغان ۷۴ کودک، در گروپ ۹۰، که بر اثر آتش سوزی شدید یا دچار مکروب استخوان شده بودند،به منظور تداوی رایگان به بنیاد خیریه دهکده صلح آلمان معرفی شدند. بنیاد خیریه دهکده صلح آلمان از سال ۱۹۸۸ با هلال احمر افغانی در زمینه معالجه کودکانی که استخوان هایشان مکروبی شده و یا در اثر آتش سوزی به شدت سوخته اند و در داخل کشور قابل تداوی نمی باشند، مشترک کار می کند.کودکان مبتلا به این بیماری ها سالی دو بار به آلمان فرستاده می شوند و در آنجا به طور رایگان تداوی می شوند و پس از شش ماه به کشور باز می گردند. قرار بر این است، که این دفعه ۷۴ کودک دو روز بعد به تاریخ ۲۵ ربیع الثانی به کشور آلمان فرستاده شوند و ۶۴ کودکی که شش ماه پیش از سوی هلال احمر افغانی به آلمان فرستاده شده بودند، پس از اتمام مراحل تداوی به کشور بازگردند.

kk

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۲/۹/۱۸ - ۹:۹
Background image

ملاقات محترم مولوی مطیع الحق خالص همراه مسوولین بخش فلج بنیاد بلگیتس و تیم یونیسف

‏محترم مولوی مطیع الحق خالص سرپرست ریاست عمومی هلال احمر افغانی در دفتر  فدراسیون بین المللی در کابل با رئیس و مسئولین بخش فلج بنیاد بلگیتس و تیم یونیسف؛ به منظور جلوگیری از بیماری فلج. . .

پنجشنبه ۱۴۰۲/۸/۲۵ - ۹:۱۵
Background image

محترم مولوی مطیع الحق خالص، سرپرست ریاست عمومی هلال احمر افغانی، با جنک اونال شارژ دفیر کشور ترکیه در دفتر کاری شان در کابل دیدار نمود!

محترم مولوی مطیع الحق خالص، سرپرست ریاست عمومی هلال احمر افغانی، با جنک اونال شارژ دفیر کشور ترکیه در دفتر کاری شان در کابل دیدار نمود. در این دیدار سرپرست ریاست عمومی هلال احمر افغانی. . .

پنجشنبه ۱۴۰۲/۸/۲۵ - ۹:۷
Background image

قندهار!

هلال احمر افغانی با حمایت مالی بنیاد خیریه دهکده صلح کشور آلمان به ارزش مبلغ ٢١٠٠٠٠٠ دو میلیون و یکصد هزار افغانی ذخیره آب و یک میدان بازی کودکان، جهت استفاده به مرستون ولایت قندهار،. . .

BACK TO NEWS